Helt enig med deg n'Finn !
Jeg skal stå på så jeg får beholde doseringen jeg føler meg vel på. Så lenge det ikke kan dokumenteres andre skader som følge av dette.

Snodig, men i Norge anbefales en maks dose på 300 mc/dag, men på et par USA sider jeg har sett er maks anbefalt dose 400/dag...

Men litt tilbake til symptomer; Er det virkelig slik at disse kan være totalt forskjellige fra person til person? Når jeg kommer på for lav dose blir jeg også utrolig slapp og tom for alt av initiativ, men jeg blir ikke kald og blir heller ikke stuptrøtt. Tvertom skikkelig varm og våken med stor kløe hele natten. (jada, kløen holder meg nok våken)

Jeg kan ikke se andre her på forumet som har nevnt noe om kløe så kanskje jeg er unik?? Men noe av det jeg har lært av å pløye dette forumet er at det kan være store variasjoner i hva den enkelte kan oppleve av egne symtomer. Så ikke noe overrasker lenger.

En annen sak som er nevnt i forumet flere ganger er at man kan komme NESTEN tilbake der en var før sykdommen slo ut i blomst. Og jeg må si meg helt enig. Jeg føler meg ok, men jeg er ikke den samme som før. Føles konstant som om jeg mangler de siste 10%. Noe jeg spesielt merker i jobbsammenheng.

Jaja, godt å få tømt seg litt!

Riktig god sommer til alle!