Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Psykisk nedtur
Threaded View
-
19-06-08, 20:13 #1
Psykisk nedtur
Jeg tror jeg må skrive ned hva som skjer med meg for å kunne holde motet oppe! I det siste har jeg blitt mer sensitiv overfor meg selv, fordi jeg til min store skuffelse fikk beskjed om at stoffskiftet var blitt lavere.
Men altså, nå skjer det samme som jeg har opplevd før..og nå kobler jeg det for første gang til stoffskiftet:Jeg blir hypersensitiv for andres tilbakemeldinger,tolker det som kritikk,føler at andre er sure og irriterte og misfornøyde med meg..prøver å tenke at dette er innbildning,men samtidig så kan det være at jeg faktisk oppfører meg på en måte som irriterer omgivelsene fordi jeg synes det er vanskelig å organisere meg for tiden. Men det er slitsomt..det er nesten så jeg ikke har lyst til å gå på jobb i morgen fordi jeg vet at denne tilstanden ikke er sunn for meg..jeg føler meg som et vandrende katastrofeområde! I hele år har det gått bra på jobben,samarbeidet med kollegaene har gått bra,men akkurat nå merker jeg at jeg går inn i vanskelig farvann..heldigvis er morgendagen siste dag før ferien min!
Stoffskiftet kan vel virke ulikt på forskjellige folk,men jeg tror iallefall at dette har med stoffskiftet å gjøre for min egen del.
Er det noen som har opplevd noe lignende?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker