Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Hei
Threaded View
-
09-06-08, 11:44 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jun 2008
- Sted
- Akershus
- Meldinger
- 8
Hei
Jeg er ei jente på 40 år som begynner å bli ganske så sikker på at jeg har lavt stoffskifte. Har de fleste symptomer på sykdommen, men siden jeg allerede er uføretrygdet pga depresjoner og angst så har legen aldri brydd seg om å undersøke dette videre. Min mor har fibromyalgi og siden mange av symptomene er like så har jeg trodd at jeg også hadde det. men nå begynner jeg å helle mere over til lavt stoffskifte.
Jeg og min samboer har vært gjennom flere eggdonasjonsforsøk og jeg tester positivt for så å miste etter meget kort tid. For ca 2 mnd siden så fikk jeg beskjed fra legen min i Russland om at jeg hadde noe forhøyede TSH verdier (2,74) og fikk beskjed om å ta mulitvitaminer med jod pga dette. Jeg spurte om dette kunne ha med stoffskifte mitt å gjøre, men det ble avvist. skjønner jo at mine verdier på 2,74 ligger innenfor "normalen" men etter å ha sett på gamle prøver fra -06 som lå på 0,91 og mine symptomer så tror jeg at jeg har lavt stoffskifte. Mine tidliger prøver er dessverre ganske så mangelfulle da de bare har sjekket TSH og T4 (som har gått fra 12 til 19,9 siden -06 (referanseverdier: 8,0 - 20,0)
Skal til min gynokolog den 23/6 og håper virkelig han tar meg på alvor.
Jeg har en sønn på 22 år, men min kjære samboer på 33 år har dessverre ingen barn (ennå) og vi ønsker sterkt å få oppfylt dette ønske. Har til nå brukt ca 500 000 kr på disse forsøkene våre. Kommer ikke til å prøve igjen før jeg har fått sjekket stoffskifte mitt grundig og helst ha fått TSH verdiene mine ned til ca 1,0 som jeg har lest er det opptimale når en prøver å bli gravid.
Er kjempeglad for at jeg fant dette forumet. Har blitt mye klokere bare ved å lese litt her inne.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker