Viser søkeresultater 1 til 10 av 27
Threaded View
-
30-04-08, 19:27 #22
Jeps, tak Yvette
Opprinnelig skrevet av Yvette

Jeg kan kun opfordre til at ulejlige sig og undersøge disse links nærmere. Til syvende og sidst handler det IKKE om, hvad JEG skriver, men hvad der skrives ude i verden om emnet.
Jeg har valgt ud fra hvad jeg mener er værd eller ikke værd at løbe en risiko for, og dette gjorde jeg første gang for 32 år siden, der jeg stod med et nyfødt barn i hænderne - overvældet af ansvaret og ønsket om at sikre mit barn på alle måder.
All min viden om forhold omkring farligheden af kviksølv i tænderne, fluor, DDT (man i min barndom dryssede direkte i håret på børnene, for et "forebygge" lus - eksperterne hårdnakket påstod var både sundt og forsvarligt), syntetiske sødestoffer, aluminiumsalte som hævemidler i købe-bagværk, klor der bruges til at gøre rå sukker og billigt hvedemel "hvidt" og meget, meget mere - er studeret og indsamlet primært i anledning af min søns ankomst til verden og hans opvækst gennem tiderne.
Jamen så må I alle undskylde mig mange gange, for at komme med disse oplysninger og specielt for, at jeg havde formastet mig til at ville dele med dem, jeg mente - netop havde brug for en øjenåbner i anledning af denne sygdom, der lader sig så vanskeligt behandle med de syntetiske lægemidler.... Jeg har begået denne fejltagelse øjensynligt fordi jeg troede at det er meningen med et forum som dette.
At jeg skulle "møde" så megen konservatisme her - har jeg altså ikke ventet.... og så er det, at et spørgsmål dukker op i tankerne: er det virkelig holdningen her, at hvis man, af sine helt personlige grunde ikke ønsker at optage visse informationer i sit eget liv - er det virkelig meningen, at man ikke blot kan lade andre mennesker have og beholde lov til at mene hvad de selv vil?
Det mener jeg, jeg gjorde idet jeg IKKE forventede at nogen skulle ændre sin egen livsførelse for min skyld. Kun for sin egen, FORUDSAT at man var enig eller at man ønskede selv at undersøge de tilgængelige kilder på Internettet - og først på denne baggrund evt. tage sine beslutninger. Præcis som jeg selv gjorde første gang for alle de mange år siden samt efterfølgende. Det står enhver frit at godtage eller fornægte de informationer andre kommer med. Derimod er det ualmindeligt uvenligt, at "straffe" en bruger for at informere i overensstemmelse med sin samvittighed og til frit afbenyttelse eller det modsatte.
Hvis denne "trend", der er startet her for nogen tid siden, hvor man presser eller undertrykker de kyndige, eller bare de "alternative" som jeg selv - fortsætter - hmm... så ved jeg ikke hvor længe de uselviske gider at hænge på. For de tilbageblevne er der jo ikke noget ved at diskutere med lutter enige, vel? Og hvis alle har kun det samme at bidrage med - er der ingen, der får noget nyt at vide i forhold til deres egen, personlige situation. Kun det velkendte, alle i forvejen kender alt til.
I forhold til hvad Sonja? Hvad sammenligner du med? I forhold til da du havde det værst eller i forhold til, da du havde det næstbedst?
Opprinnelig skrevet av sonja
Hvem ved hvordan er det at have det super, hvis man har haft sygdommen så længe, at det er næsten ikke til at huske hvordan det var?
Hvem ved, om du ikke havde det endnu bedre, hvis fluor fra din Fluortannkrem ikke blokerede for jodoptagelsen i din kirtel, for netop det er jo en ganske simpel, videnskabeligt bevist kendsgerning.
Det beviser blot, at en "hypohjerne" er ingen hindring for at skelne mellem venligt og uvenligt. For det har du nemlig ret i.
Opprinnelig skrevet av Yvette
Det synes jeg er synd og skam
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Svar med sitat

Bokmerker