Viser søkeresultater 1 til 10 av 35
Threaded View
-
29-04-08, 20:07 #7
Bare for å understreke.. jeg har ingen planer om å bli gravid nå. Jeg skal gifte meg i februar neste år så et eventuelt svangerskap får vente til etter det.
At 20 mg NM pr dag er ganske mye kan jeg ikke helt forstå siden det er laveste anbefalte dose iflg pakningsvedlegget.. Det er fem mg mer enn vedlikeholdsdose som er 5- 15 mg. Det er jo selvfølgelig mer enn jeg kunne tenke meg å ha, for helst kunne jeg jo tenkt meg å ha ingenting!!
Jeg har også bare vært en gang til legen etter at jeg fikk beskjed om at jeg hadde for høyt stoffskifte, jeg har tatt to blodprøver med to ukers mellomrom og det viste seg som stabilt. Legen har derfor ikke hatt noen grunn til å uttale seg om at jeg er vanskelig å stabilisere. Eneste hun mente var vel at siden jeg bare var så vidt utenfor "normalen" så kunne jeg risikere å gå fort ned. Jeg har ikke tatt nye blodprøver etter at jeg begynte på NM. Skal til endokrinolog i neste uke så jeg kommer til å gjøre som du sier, bruke god tid hos han.
Jeg vet at du mener å komme med velmenende råd, men jeg må si at jeg blir litt deprimert av å lese innleggene dine. Jeg vet så lite om sykdommen enda, dog litt mer nå enn første innlegget her. Jeg tror det er vanskelig overgang. Før så levde jeg med den tanken at det som skjer, det skjer.. Vi ønsket oss jo flere barn. Nå får jeg plutselig ikke lov til å bli gravid, men jeg er jo ikke syk heller! Føler meg jo ikke sånn og har heller ikke gjort det.. Jeg håper ikke du tar dette som kritikk. Jeg er veldig takknemlig for at du svarte, og jeg ønsket jo et ærlig svar!! Men du skjønner kanskje litt av hvordan jeg føler det akkurat nå?

Svar med sitat

Bokmerker