Hvorfor er det så svært at ændre gamle u-vaner? End ikke for at blive bare lidt bedre?
Jeg bruker fluortannkrem fordi det beskytter tennene. Og jeg er som folk sikkert vet sen i å snu meg etter "alternative" ting. Jeg har forsøkt noe etter nøye å ha tenkt igjennom ting. Desverre blir jeg ikke friskere av det, så da blir det jo slik at man ikke orker fjerne alle ting som kanskje kan være dårlige. I mitt liv finnes det i hvertfall grenser for hva jeg spiser og ikke spiser, men det fines grenser for hvor mye jeg skal makte å unngå. Og jeg har i hvertfall ikke økonomien til å drikke kildevann hele tiden..

Som det har vært skrevet mye om på dette forumet med vitamin tilskudd osv. Nå er det jo oppe i dagspressen at det er forsket på slikt og man har funnet større dødlighet blandt dem som tar kosttilskudd. Ja, ja tenker jeg da.. Var jeg for raskt ute men å forsøke slikt...? (gjelder ikke c og e visst nok) Men min, for mange, "sløve" tilnærming til tingene er kanskje ikke så dum. Da sier jeg ikke at man ikke skal kunne ta tilskudd når man mangler noe altså!! Det finnes mange grunner til å ikke hive kosttilskuddene sine og det skal vurderes vel så lenge det

Kanskje det viser seg at jeg har fått hypothyreose av å svømme 1500 m klorvann, mange ganger i uken, i flere år? he, he.. Hadde vært ironisk å bli syk av å trene ;) Men det kan godt være at det er årsaken, like stor sjanse som for at det skal være noe annet.

Poenget mitt er å se på tingene med en viss ro. For de fleste av oss finnes det ikke noen mirakelkur. Lev med måte og nyt livet så langt det går. Få frisk luft og beveg deg så mye du makter. Slutt å stress, for det gjør folk mye sykere enn fluor. Det går å bekymre seg sykere!! Og ta med deg gode råd fra folk her og rundt om kring, men stress deg ikke i filler.