Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
19-04-08, 16:44 #1
Ferritin på 5..B-12 på 245..stuptrett!!
Egentlig er for trett og sliten til å spørre om noe som helst..
men det går fort i svingene her
Jeg hadde en kanonbra uke eller 2 for kort tid tilbake. Masse energi og gikk ned 2 kg i vekt på ei uke enda jeg spiste mere enn normalt.Sov godt og det kjentes som ting gikk rette veien.
Våkner opp Søndag morgen og kjenner Rullegardina er dratt ned langt over ørene på meg!
Alt er snudd.Jeg er sliten,trett vannet er kommer tilbake i kroppen(tar meg 2 dager å få tilbake-ikke etterlengta kg!)
så hele denne uka har jeg slept meg avgårde,sovner av hver gang jeg setter meg,muskelsliten og søthunger..Alt er et Ork
Var hos legen for jeg hadde tatt noen Revmatiske prøver(negative) for jeg hadde klaget over en pekefinger som hovna opp i leddet og verker.
Den er knoklete og dobbelt så tykk..
Da hadde jeg pent bedd om Ferritin(Som nå er 5,ref 10-150) og B-12(som er 245,ref 150-husker ikke hvor høyt)
D vitamin fikk jeg ikke ta siden jeg tar Omega 3 og Kalsium-han sa de ville bli feil?
Denne gangen sa jeg at kanskje tenkte på Sjøgrens(han lo av meg og sa jeg starta i feil ende)
Øynene mine er sandete og følelse av rusk,men det har jeg egentlig hatt siden stoffskifte starta.
men nytt er at de sitter fast om natta-får liksom ikke åpna øynene og er veldig lysømfintlig.
Jeg føler meg tørr i munnen og det brenner innimellom..
Men synes nå jeg husker at mangel på b-12 kan gi brennende munn??
Leste et sted at det tar 11 år å få diagnosen Sjøgrens-og det fins jo egentlig ikke noen behandling.
Starta med 200 mg Duroferon og håper da virkelig ikke at jernmedisin gir bivirkninger når man har lavt stoffskifte?
Kroppen suger til seg vann-det er så vondt at det kjennes som jeg skal revne..
Nå skal jeg ærlig innrømme at jeg kutta den lille dosen med Levaxin en Uke(ble nok for mye...) siden jeg kjente hyper symptoma.
Kanskje den bølgen jeg red på i den uka?
Og så ble jeg for lav....også måtte kroppen ta inn levaxinet på nytt og at det ble et lite sjokk?
tenker,tenker....
Men jern må jeg få opp,for der ligger nok endel tretthet idet..
Hva sier "ekspertpanelet" om dette
Graves Disease siden`99. Senere lavt stoffskifte.
Ustabil Tsh. Benskjør, mangl. insulin, laktoseint. Prøvd det "meste" av Alt Med.

Svar med sitat
Bokmerker