jeg jobber jo nå på et legekontor, og i dag tok jeg blodprøver der.
bestemte selv å ta ft4 ft3 tsh og crp
er egentlig i ganske bra form, bortsett fra litt småtterier.
det som er så kjedelig er at jeg er forkjølet hele tiden...
så blir spennende å se resultatene i morra.
var jo litt lave sist jeg tok