Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Threaded View
-
08-04-08, 19:13 #11
Takk for svar, dere.
Ja hvordan har jeg det Nora, godt spørsmål. Jeg er neimen ikke sikker, høres sikkert underlig ut men.. Klarer ikke helt å sette fingeren på det. Men tror ikke jeg har det optimalt. Tror kanskje at jeg er for lavt. Prøvene ble tatt 1. mars, da jeg var hjemme i norge. Ulempen med at de ble tatt da, var at jeg hadde vært fri for armour 1 måneds tid, og spedd pillene ut uregelmessig mens jeg ventet på ny forsyning. Det er nok derfor TSH lå såpass høyt ved måling, og ikke ned mot null. Pluss at prøvene ble tatt om ettermiddagen (kl. 14). Så prøvesvarene er jo sånn sett ikke helt til å stole på. Før jeg ble fri for armour, hadde jeg ligget jevnt på 4 grain i flere måneder. Det finnes dessverre ingen blodprøver fra den tiden, men synes ikke jeg hadde det helt optmialt da heller.
Et par dager etter at prøvene ble tatt, fikk jeg ny forsyning av armour. Jeg har nå "jobbet" meg opp til 2 grain og tar dette hver kveld. Jeg antar det ikke er annet å gjøre enn å holde denne dosen i 6 uker, og så ta nye prøver. Bare upraktisk at jeg bor i dk, de bruker en anna "skala" så da nytter det ikke å legge prøvesvara inn her, samt at det står enda dårligere til med legekunnskapen her enn i norge, har jeg inntrykk av.
Jeg kunne jo ha prøvd å økt armouren litt, men jeg kan ikke huske at jeg hadde det bedre da jeg gikk på 4 grain, samt at jeg ikke vet verdiene fra da, så da spørs det.. kanskje er det nettopp et lite 25µG-levaxintilskudd som skal til? kunne kanskje vært verdt et forsøk. Men begynner å bli trøtt av denne eksperimenteringa, kunne godt tenke meg å finne den ideelle dosen snart, og så la det bli med det. =) men fungerer visst ikke helt sånn. Kanskje har jeg det bra, kanskje er det bare vanlig vintertretthet jeg opplever for tiden.
Hva med dette Hgb som er målt til 12,9, hva vil det nå si..?
Lignende tråder
-
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Av Elbeth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 70Siste melding: 16-05-14, 13:06 -
Gi ALDRI opp!!!
Av Jeanette Ws. i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 3Siste melding: 01-02-11, 17:58 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03 -
Jeg går ned i vekt som aldri før!
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 17-05-08, 14:33 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56

Svar med sitat
Bokmerker