Nå har jeg fulgt dr.P's regime i nesten tre uker. Første uka kuttet jeg ut Armour og Lev, og følte meg bedre bare av det. Det hadde jeg ikke forsøkt tidligere, men synes det er et ganske viktig tegn på hva som er galt, når man blir bedre av å kutte ut medisinene.. Merket det best på at jeg klarte å slappe av, hadde ikke sånne muskelspenninger som tappet meg for krefter lenger.

Etter en uke starta jeg med binyreekstrakt, fra 1/2 til 1 om dg, og så startet jeg på med Armour+10 lio om dagen. Midt oppe i dette fikk jeg en kraftig forkjølelse med bihuletrøbbel, og det har vært litt vanskelig å observere formen, påskeferie-kos med vin og greier har det vært også.. 8)

Økte Lio'en til 15 etter en uke, og binyreekstraktet til 2. Og så på tirsdag merket jeg til min overraskelse at muskelsmertene var nesten borte! Mange andre symptomer var også blitt bedre

Kunne det vare?

Har fått beskjed av dr.P å ta totalt 20 Lio og 2,5 G Armour, men jeg har ikke turt å starte rett på, men økt lioen gradvis. Så i går endte jeg på 20, fikk reaksjon med forhøyet puls i et par timer etter lunsjdosen, i kveldinga var alle mine symptomer tilbake som før :( Og der er jeg i dag også.

MEN jeg tåler det, for jeg har sett ett glimt av himmelen

Jeg skal maile dr.P i dag og fortelle hvordan ståa er, og forhåpentligvis er resultatene fra spytteprøvene mine kommet, så får jeg kanskje vite hva som skal skje videre.