Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Tråd: Hoven i halsen....
Threaded View
-
18-03-08, 22:32 #11
Hei du, takk for kommentar....tålmodighet forstår jeg på en måte fornuftig at man MÃ… ha i denne kroniske sykdommen....samtidig blir man så utrolig stressa fordi man føler ikke at det alltid passer å sette livet på hold sånn ellers...selv mister jeg nå inntekt hver dag fordi jeg ikke har vært lenge nok i oppdraget til at jeg får betalt for sykedager....sånt gjør meg stressa... Uansett så er jeg dårlig nok nå til at jeg klarer å blokke ut dette og fokusere på at helsa må gå foran....
Ja, jeg håper jeg snart vil merke litt endring...ting har gått kun nedover siden midt i desember så vært lenge å gå å være litt umotivert, likegyldig og hårsår.... Føles nesten som å være premenstruell 30 dager i mnd - skrekk og gru!!....
Lei av å føle meg fortvila og ukonsentrert.
Men - nå gjentar jeg meg selv ;-) Man blir bare litt sånn sytete og klagete når ting går på tverke (les : helsa) når egentlig livet smiler til en sånn ellers....Fjernet halve skjoldbruskkjertelen grunnet godartet knutestruma des 2005.
Startet med 50mcg Levaxin i mars 2007, har i 2008 økt til 100mcg. Sluttet på lev midt i juni 08 for å teste.

Svar med sitat
Bokmerker