Viser søkeresultater 1 til 10 av 43
Threaded View
-
15-03-08, 14:47 #35
54%...? er det slik at den burde vært nærmere 100%?
får bare unnskylde min uvitenhet...
bor rett utenfor bergen, så regner med at det er til helsebergen prøvene blir sendt. mener det er det som har stått på noen utav blodprøvesjemaene..
B12 har jeg hatt mangel av siden... begynnelsen av ungdomsskolen.. gikk lenge på tabletter, men fikk ingen oppfølging av legen på det, så datt ut..
for ca to år siden gikk jeg itl legen og ba om å få sjekker b12, ble satt på tabletter igjen, dissse hjalp ikke, og har nå gått på sprøyte for dette i nærmere 1 år.
var legesekreteren som tipset meg om å få sjekket stoffskiftet når jeg klagde over at spøytene ikke hjalp på trøttheten og hissigheten..
kroppstemperaturen målte jeg for en stund siden, var vel og merke under armen, rett etter jeg hadde stått opp. husker ikke eksakt hva den var, men mener det var 35 ett eller annet.. kanskje nærmere 36?
hørtes veldig lavt ut for meg nå som jeg leser dette, får ta med meg tempen i sengen og sjekke de neste morningene tror jeg...For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Svar med sitat
Bokmerker