kjenner meg veldig igjen i de symptomene du beskriver i studietiden, jeg hadde det på akkurat samme måte.

jeg synes levaxin er en bra medisin så lenge man viser litt tålmodighet, det tar tid å komme opp på en bra dose hvis du har gått lenge for lav.

jeg har sluttet å høre etter på "resultatene er fine" fra den dagen jeg fant ut, men hjelp fra dette forumet, at det var de slett ikke.
etter at jeg selv aktivt satte meg inn i verdier(og det er ikke vanskelig!) og oppjusterte meg selv forsiktig, i samråd med lege(og noen ganger uten..) så har jeg det mye bedre! jeg spør alltid hva verdiene var i tall, og så følger jeg selv med. og ikke minst følger jeg nøye opp med godt kosthold, hyppige måltider og trening som er alfa og omega for min dagsform.

nå er studietiden min så utrolig mye bedre. jeg oppnår ikke eksepsjonelt bedre karakterer, men jeg følger helt klart mye bedre med og klarer større arbeidsdager og mengder. jeg er fortsatt trøtt og sliten oftere enn andre , men ikke på den "spymåten" hvis du skjønner. og restitusjonstiden min er kortere enn før hvis jeg får en liten knekk.

jeg ville satt noen mål hvis jeg var deg. bestem deg for at du vil opp på en verdi på eks tsh/t4 - og at du da etter en stund på dette planet skal vurdere om du skal forsøke deg i en ny og litt mer utfordrende jobb hvis du føler deg bedre.

men det er jo tross alt kjemåebra at du klarer deg i den jobben du er i nå og mitt mål er å finne en mellomting