Viser søkeresultater 1 til 10 av 18
Threaded View
-
04-02-08, 19:29 #11
Hun har skrevet minst to ganger skriftlig på papir til alle lokallag og tillitsvalgte i noe som heter lokallagsinfo som ikke er offentlig, og sagt at sonjas stoffskifteforum kritiserer -husker ikke om det var NTf eller henne.
Og hun skrev i en annen info til alle lokallag at jeg og en annen med tillitsverv omtrent kappstrides om å skrive negativt om endokrinologer og leger. Jeg aner ikke hvem den andre skulle vært.
Hva mener hun med å fortsette diskusjonen i et mer lukket forum? At jeg og Finn skriver til alle lokallag for å fortsette diskusjonen der, akkurat sik hun har startet? Nå har hun svertet oss i et forum vi ikke kan forsvare oss i, med mindre vi skriver til alle lokallag hvis vi skal følge den logikken.
Lurer på hvor langt hun kommer hvis hun poster lignende på thyroid.about.com forumet eller ht-mb forumet eller hvilketsomhelst stoffskifteforum i verden.
Tror ikke Sonja har hørt om hva som skrive i lokallagsinfo om forumet. Ã…sen skal hun ivareta sine interesser uten å få vite hva anklagene er? Og Finn? Og det ble sendt ut allerede mange uker siden. to ganger, så det var ikke en trykfeil.
nora

Svar med sitat

Bokmerker