Heisann, jeg har vært hos min nye fastlege i dag. Egentlig veldig blid med valget mitt på nav.no. Han er av fransk opprinnelse, ung (som pleier å være ett problem for meg pga arroganse) og egentlig veldig kjekk og grei å snakke med.

Jeg presenterte han mine problemer (alt fra jeg var 15 år og oppover, det som har skjedd i Nederland inkludert).
Jeg sa jeg måtte ha medisiner, 125mikrogram levaxin, psprøyte etc. Og dette var ikke noe problem.
Det han sa var ett problem var styrken på Levaxin. Han fant ut at 125 mikrogram finnes, etter sjekk i legemiddelhåndboka... men det jeg lurer på til dere som er der ute:

hva slags andre kombinasjoner finnes? Sånn så jeg vet til neste doseøkelse :-)

Ved siden av dette spørsmålet så må jeg jo også meddele at jeg er veldig blid i dag... ved veiing hos legen, så viser det seg at jeg har gått ned 2 kilo til (ved siden av de 6 etter at jeg begynte dietten 7 måneder siden). Og det etter at jeg kun har spist dritt mat siden jeg flyttet tilbake til Norge (i mangel på fast bosted og kjøkken (renoverer) :-) )

Så jeg er blid og fornøyd! Trodde jeg hadde gått hele veien opp igjen til der jeg var!

Jeg fikk også henvisning til NIMI sånn uten videre... forklarte at jeg har blitt operert for Tarsal Tunnel Syndrom i 1999, og at jeg nå har samme symptomer igjen i høyre fot. Dette var ikke noe problem.

Så, jeg er lykkelig over vekt, og lykkelig over legevalg :-)