Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Threaded View
-
16-01-08, 15:52 #1
Lavt stoffskifte og genmodifisert mat
Hei og godt nyttår alle sammen!
Må vel kunne si det selv om det er noen uker inn i nytt år.
Fant et innlegg om genmodifisering og lavt stoffskifte. http://www.nationen.no/meninger/lese...?service=print
Kanskje noe å tenke på.
Jeg tenker slik at dette med genmodifisering kan være noe vi ikke bare skal legge vekk. Det er ikke sikkert at det gjør noe akkurat med min kropp, men hva med arveanlegg/gener og mine barn, barnebarn også videre.
Det ville jo være ille om genmodifisering av maten skulle medføre at enda flere om 50 år skulle få en stoffskiftesykdom og oppleve problemer med den som noen av oss gjør.
Derfor synes jeg faktisk det var bra at denne Bente Bakke skrev noe om det. Skjønte at det var kort i en riksavis, kanskje har hun laget noe som er lengre i andre aviser, men at den avisen som trykte det ikke ville ha så langt.
Vi som har stoffskiftesykdom i dag må kanskje tenke litt også på hva som skal til for å unngå at mange fler skal få det i årene som kommer.Ny her på forumet. Vet ikke hvor lenge jeg vil delta. Noe av informasjonen jeg finner her er nyttig, men samtidig synes jeg det er mye utskjellig av Norsk Thyreoideaforbund.

Svar med sitat

Bokmerker