Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
14-01-08, 18:45 #11
Jeg tror og "allergier" henger lenge igjen,så håper jeg kan la eggene ligge lenge
.Men en frokost uten egg,meieriprod,melprod og de tingene som ellers trigger kjertelen-ja hva er det?Er følsom med blodsukret pga insulinet så glutenfritt for meg er en Bombe!Er forsiktig med frukt og.
Siste kontrastundersøkelse var i 2002,tror jeg,så det burde være ute av kroppen..
Rart at de legene Og endokrinologene jeg har vært hos "vet" så lite.De forholder seg til labsvar og that`s it.Så nå at Aker Lab anbefalte en Tsh på rundt 1.noe jeg leste i bøker fra Usa for år tilbake.
Siste året så har jo det som sagt vært ekstra ille så T4 har ikke vært helt pålitelig.Men rundt 17(opp mot 25 om dosen har vært for høy)ved en Tsh 0.05-0.5.Ligger Tsh på 1.5 så stort sett T4 på 11-14.Og som feks nå Tsh 5,66 da viste T4 10(sjelden lavere)
Men kanskje den største synderen,som jeg har skrevet,T3 1-1,5!!!
Den stiger maks til 2,3 selv med en Tsh på 0.05 og en T4 25-30.
(da jeg fikk diagnosen T4 på 70 og T3 4,3!).
Tror den hadde gitt meg mye bra om den steg.
Men liothyronin funket veldig dårlig,og det er vel ikke noe annet som får den til å stige?Graves Disease siden`99. Senere lavt stoffskifte.
Ustabil Tsh. Benskjør, mangl. insulin, laktoseint. Prøvd det "meste" av Alt Med.

Svar med sitat
Bokmerker