hvor gammel er du shanita??? vi har jammen hatt det likt!!! tenk om vi kjente hverandre i januar og kunne støttet hverandre da???
merkelig at man skal bli så glad for å høre at andre sliter med formen som en selv gjør.
jeg er jo ikke ute av døren når jeg er dårlig, da ser jeg ikke godt ut , men når jeg funker så ser jeg jo helt frisk ut så folk tror jo ikke på meg føler jeg.
jeg kunne også "ta meg sammen" før da jeg jobbet, sminket meg opp (utrolig hvordan man kan dekke seg til bak make up!!!) og spilte skuespill for verden,jeg lurte meg selv også. ..da fikk jeg komplimet at jeg så så fresh og godt ut!! ennå det var en pine for meg å være på jobb ( i barnehage av alle steder, i kaos og støy og fysisk slitsomt..) jeg holdt ut på vilje og paracet. jeg fikk en a-ha oplevelse da jeg kjørte hjem i feil fil helt fortomla, og nesten ikke kom meg opp trappa til senga. det endte med at jeg fikk blodforgifting og ble alvorlig syk. hadde 41.5 i feber en uke og 650 i crp. var omtrent pleiepasient.
det er ett år siden nå, og jeg sliter fremdeles. ta godt vare på deg selv shanita! du er viktigst i ditt liv klemm