Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Tråd: Trenger råd/hjelp.....
Threaded View
-
16-12-07, 11:19 #1
Trenger råd/hjelp.....
Jeg begynte prøvebehandling med levaxin i mai.
Grunnlaget for dette var mine symptomer: sover utrolig mye, dårlig konsentrasjon, ømfintlig for lys og lyder og null energi i kroppen.
Legen min så på blodprøver at jeg har utslag på revmatisme og forhøyet prolaktin nivå.
Altså jeg slo ikke ut på antistoffer eller tsh.
Jeg begynte med 25mg om dagen, etter to uker økte jeg til 50.
Fikk litt hjertebank ved oppstart, men dette roet seg. Følte etter to måneder at jeg sov noe mindre og hadde litt mer overskud. Så ville legen i august at jeg skulle øke til 75mg.
Og herfra og utover har det bare vært hjertebank.
På 75 mg var kroppen helt på tur, orket knapt å gå en liten tur og hadde veldig høy puls. Jeg sov mindre, men dette tror jeg skyldtes stresset i kroppen.
Gikk i oktober på en skikkelig smell med en depresjon og angstanfall som var helt grusomt.
I fra slutten av september har jeg gått ned på dose. Først til 50, så til 25 mg om dagen. Men fortsatt har jeg hjertebank, stress i kroppen og mye angstfølelse i kroppen.
Ifølge legen er jeg ikke overdosert og han synes ikke jeg har hjertebank (men jeg hører det jo...)
Hva skal jeg nå gjøre?
Kutte ut levaxin og anta at det må være noe annet som plager kroppen min, eller kan denne hjertebanken ha noe med binyrene å gjøre?
Legen har målt kortisolnivået og det var visstnok greit.
Legen mener fortsatt at det er sannsynlig at stoffskiftet mitt er det som gir meg så mye plager og vil at jeg skal fortsette.
Jeg er så dårlig nå at jeg ikke orker å jobbe i det hele tatt.
Jeg får b12 sprøyter, tar b vitaminer, c vitaminer og multivitamin.
Ferritinen min er på 50, bør denne økes? Gjør man det med jern?
Takker for alle gode tips dere kan komme med?

Svar med sitat
Bokmerker