Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
07-12-07, 11:59 #1
Trenger litt eksperthjelp
Har følgende prøveresultater:
FT4 12 (11-24)
TSH 1,0 (0,3-4,5)
Ferritin 13 (15-130)
Siste fødsel for 10 mnd siden, nettopp sluttet å amme. Har vært totalt uten energi gjennom hele denne perioden, lagt på meg MANGE kilo. Har vært veldig plaget med brystbetennelse denne gangen, og vært kjempedårlig med enorm inflammatorisk reaksjon i hele kroppen hver eneste gang. Den berømte ammetåken har vært svært tjukk, og nå når den endelig letner begynner jeg å lure på om jeg ikke burde tatt disse blodprøvene for lenge siden..
Er ferdig med fødselspermisjonen nå, men er sykemeldt på grunn av smerter i hofte/bekken og korsrygg/fingerledd. Ingen funn på røntgen.
Kan også nevne at jeg har tatt stoffskifteprøver tidligere år også, i forbindelse med utredning av reumatisme (har ingen diagnose), men jeg kjenner ikke til disse verdiene.
Fastlegen min mener stoffskiftet mitt er normalt, og det kan godt hende at han har rett, men hva mener dere ekspertene om dette?Siste fødsel for 10 mnd siden, nettopp sluttet å amme. Har vært totalt uten energi gjennom hele denne perioden, lagt på meg MANGE kilo.
Lignende tråder
-
Har hatt hypotyreose i 8 år. Litt viten?
Av irene i forumet Lavt stoffskifteSvar: 50Siste melding: 21-04-10, 13:28 -
Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 3Siste melding: 13-05-07, 19:46

Svar med sitat
Bokmerker