Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Psyken ødelegger for meg
Threaded View
-
05-11-07, 20:15 #1
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2007
- Sted
- Kristiansand
- Meldinger
- 3
Psyken ødelegger for meg
Hei kjære alle sammen her inne.
Jeg er lei for at jeg ikke har klart å lese igjennom alle tråder for å se om det har vært flere om det samme, må bare skrive litt.
Jeg fortalte for en stund siden at jeg har fått diagnostisert for lavt stoffskifte, og jeg tar foreløpig 100 mikrogram Levaxin pr dag. Jeg måler morgentempen og denne er foreløpig ikke over 36, så jeg øker snart med 25 mikrogram i tillegg. Hvor langt opp jeg skal, det vet jeg ikke ennå.
Jeg spiser masse c-vitaminer, B, vitaminer, MSM, Glutamin, Jod, indium, tar olivenbladekstrakt, presser gulrotjuice, men jeg føler ikke at noe hjelper.
Vekta eksploderer fortsatt, og nå er jeg oppe i ca 120, det er nesten 40 kg på ett år I tilegg har jeg diare.. dette stemmer ikke, for da burde jeg vært tynn. Men slik virker det ikke for meg. Jeg er helt sprengt, men tror det er uhyggelig mye vann. Jeg har nesten ikke et klesplagg som er stort nok.
det som er ille nå er psyken. Jeg klarer snart ikke å takle det. Det skal omtrent ingenting til før jeg begynner å grine. Jeg er i full jobb, og da kan jeg jo ikke det, så jeg skynder meg inn på do eller låser kontordøra mens jeg kommer meg over det. Det skal liksom ingenting til, men det er verst hvis jeg ikke har "plassen min" eller at jeg blir utestengt. Komme inn i et rom og se etter en ledig plass.. mareritt.
Jeg skal begynne på en diett, satser på gå ned noen kilo fort. Jeg lurer på om jeg skal spørre om jeg kan bli sykmeldt i noen uker, for å se om det kan bli bedre. Så ille kan jeg ikke huske at jeg har hatt det før.
Jeg er snart 50 og det kunne vært overgangsalder, men iflg.legen så er det ikke de hormonene jeg mangler, og det er ikke dette som har skylden.
Noen som kjenner seg igjen og har et godt råd til meg? tusen hjertelig takk.
Mange klemmer fra Katinka
Med vennlig hilsen Katinka

Svar med sitat
Bokmerker