Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
27-10-07, 12:23 #11
Javisst, Lilje, jeg tror det var bra at du gjorde dette!
Helt ok med avsporing
Og er det i denne tråden eller en annen jeg spør, og får svar av Nora, om man kan få en second opinion med spesialister også. Ja, vi kan visst det, men har ikke fått tenkt mer på det eller hvordan jeg skal gå fram.
Men kanskje vi begge to skal vurdere det?
(Fryktelig å sitte der og være så dårlig og innerst inne frykte det verste, og så blir det enda verre enn man kunne forestille seg. Og man har ikke krefter, eller nok kunnskaper, til å "forsvare" seg, argumentere, eller noe som helst. Det er som å bli ribbet for siste rest av selvfølelse - sånn opplevde jeg det i alle fall sist. Nærmest en følelsesmessig voldtekt. Det ble vel en gang for mye.... Og for lite søvn... ;) Og ja, han hadde også bestemt seg på forhånd, for når han var ferdig med å "lytte oppmerksomt til det jeg hadde å si", så snudde han arket foran seg, med diverse enkeltprøver de siste årene... Altså hans "håndfaste" beviser! Du, vi har vel ikke vært til samme endokrinolog?
)
Du må fortelle hvordan det går på onsdag ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker