Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
16-10-07, 21:55 #11
Enda en type - indremedisiner - Anne Ma
Har tenkt på det, men rekker ikke, ringe altså.
I morgen skal jeg til fysioterapi. Torsdag kommer elektriker. Fredag er ikke legen på kontoret. Orker maks én "stor" ting på dagtid. Og i dag var jeg amøbe etter colonoskopi i går. Kanskje mens elektriker er der, men da pleier jeg å bli så forvirret at jeg bare virrer rundt - når det skjer noe slikt, og ikke er det greit å ta den slags telefoner heller da. Så jeg tror ikke jeg rekker det, nei... Men kan prøve å ha det i bakhodet med å ringe sykehuset, bare ikke det lille i forhodet detter ut da - der er det tomt nok fra før av...
Kunne avbestilt timen, men da er jeg jo like langt på ventelista igjen. Og egentlig fikk jeg time 10.30, noe jeg ikke kunne klare (klarer ikke så tidlig på dagen), så jeg ringte og sa i fra, og så hadde de jammen meg fått inn en avbestilling senere på dagen. Så det var jo utrolig heldig.
Nei, jeg får vel bare karre meg av sted og se om det skjer noe rart ;)
Men det slo meg: En nyutdannet lege fra Danmark hvor de ser ut til å vite enda mindre om stoffskiftet enn i Norge, har blitt tildelt et gammel, utvaska immunologisk vrak som han kan ta sin eksamen på - eller noe annet slikt fælt noe. Hans første forsøkspasient
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker