Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Ble så dårlig
Threaded View
-
14-10-07, 11:02 #1
Ble så dårlig
Natt til lørdag våknet jeg litt over 4, hadde veldig vondt i mellomgulvet så jeg måtte stå opp. Tenkte at det kanskje kunne være veldig vondt magesyre. Drakk litt melk og håpet det skulle gå over.
25 min senere måtte jeg vekke mannen, da hadde jeg så vondt at jeg nesten ikke klarte å stå oppreist, jeg sa at han fikk stå opp og bli med på legevakta. Og at han fikk ringe og si vi kom mens jeg kledde på meg. Da lå jeg rett ut på badegulvet og brakk meg. det ble vondere og vondere i brystkassen, og det kjentes ut som om hele overkroppen ble presset sammen, det ble vanskelig å puste samtidig som jeg fikk vondt bak på rygge.
Mannen kom ikke igjennom til legevakten, jeg kjente at det var like før jeg besvimte så jeg sa han fikk ringe 113 og be de være raske.
Det tok ca 15 min før sykebilen kom, og jeg ble tatt med av sykebilen til sykehuset. Da hadde det gått litt over 1 time.
Da jeg kom frem hadde det værste gått over, jeg kunne puste og presse i brystkassen var nesten borte.
Det ble tatte EKG, blodprøver for å se om det var infark(det var det ikke) og røntgen av lunger/hjerte , og alle prøver var fine.
Noen som har vært borti noe av det samme?
Det ble spurt om jeg hadde angst også, men det tror jeg ikke at jeg er typen til, om det går ann, om det er noe jeg bekymrer meg for så prøver jeg å ordne opp i det med en gang. Men... Underbevistheten kan jo være noe helt annet.Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.

Svar med sitat
Bokmerker