Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
05-10-07, 00:28 #11
Ble syk med forhøyet leververdier for 3 år siden, og det var vel det som gjorde at jeg begynte å tenke over andre små symptomer. Det ble aldri avklart hva problemet var og de slengte mono diagnose på papiret. Jeg hadde IKKE vond hals og synes selv at jeg kjente meg veldig godt igjen i hep A symtpomene selv om prøvene var negative. Jeg hadde en uke med utmattelse, dårlig appetitt, diare (lys), ble gul og verk i hele kroppen. Andre uken ble jeg kvalm, men var mer våken enn første uken. Det hele gikk over etter andre uke og prøvene mine normaliserte seg igjen og jeg har aldri hatt høye verdier igjen. (Har blitt testet mange ganger)
I fjor ble jeg akutt dårlig med mage problemer. Jeg ble lagt inn på sykehus og da ble det funnet sår i hele tykktarmen i tillegg til massive utposninger (divertikler). Har fortsatt ikke diagnose, men de mener det er en mild variant av enten UC eller Crohns.
Etter det har det andre kommet som perler på en snor. Lavt stoffskifte (er medisinert siden det ble oppdaget og prøvene er veldig fine). Rett etterpå fikk jeg påvist høyt blodtrykk. Noe jeg aldri har vært plaget med før. Du kan si at jeg har fått kvoten min nå!
Trettheten og verkingen er det som er aller verst. Jeg holder ikke ut og jeg har det ganske ofte, men det kan bli borte i perioder også. Jeg husker denne trettheten så langt tilbake som 2 år, men aldri slik som nå. Nå blir jeg mer eller mindre paralysert. Klarer som sagt ikke tenke, snakke eller noe. Jeg MÃ… legge meg og det er UMULIG å kjempe i mot. Jeg merker at jeg blir sliten etter at jeg har gjort husarbeid osv, men jeg kan også få det bare en time etter jeg har stått opp.
Huff.. dette ble mye lenger enn jeg hadde tenkt... Det er ikke lett å finne ut av alle disse symptomene og kjenner at jeg er ganske sliten både fysisk og psykisk.Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Svar med sitat
Bokmerker