Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Hårtap
Threaded View
-
28-09-07, 04:17 #1
Hårtap
Hei,
Jeg har hatt lav stoffskifte i 6-7 år. Legen ga meg 100 mikrogram og har aldri justert. Jeg begynnte å miste håret for 3 år siden, og min flotte, krøllete hårmanke er redusert til noe tjafs. Det ser ut som om vi har hund!! og det drøsser av meg hele tiden. Har brukt tusenvis på remedier og behandlinger, uten virkning. Så fikk jeg det for meg at jeg helt sikkert var feil dosert!!. Leste på siden her om Armor og begynte antakelig med alt for lav dose, så ved blodprøve var mine verdier rett i bånn. Begynte på levaxin igjen. Jeg kan ikke juster meg selv, som det er tydelig at flere her gjør - ved å kjenne på hvordan de har det. Jeg har variable dager uansett. deprimert og desperat begynner jeg å bli av håret som faller av. Så om depresjon og humørsvingninger kommer av stoffskifte eller hårtap er ikke godt å si.
Hårtap har vært tema før, men det ser ut som om folk blir bra bare de finner rett dose, eller begynner med levaxin. Hos meg er det ikke slik. Kanskje ikke dette er en stoffskifteproblem? Har noen det på samme måte eller noen gode råd???Ellers så er problemet nr 2 masse hjertebank - fryktelig ekkelt men ufalig har jeg hørt!! Det "hopper over" kjennes det ut som. Fryser mye, mye vondt i nakke hode, hoven rundt øynene.
Har ikke vært hos legen på lenge så jeg kjenner ikke verdiene mine, men husker at ferritin var veldig lav sist. Prøver å ta jern men glemmer det stort sett!!
Hilsen rådvill og pjuskete!!

Svar med sitat
Bokmerker