Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: VIrker homopat medisin?
Threaded View
-
29-08-07, 15:04 #1
VIrker homopat medisin?
Jeg var idag hos en hypnotisør.... han hadde masse teknikker mot å forebygge redsel etc. Så en veldig interessant ting- Han bad meg komme neste dag, UTEN å ta levaxin og liotyroning. Jeg kom, følte meg slapp og litt trykk i hode.
Han tok en teknikk på meg (prikke på arm, hode kropp, samt noe sånt hypnose greier), jeg skulle da kjenne etter hodepinen og synsforstryrrelsene.... og det rare var at etterpå forsvant den!!!!!!!!
MEN så sa han, har du medisinske bivirkninger vil du få hodepinen etc tilbake.
Jeg var i kjempeform, dro hjem, tok å delte i 2 levaxing og liotyronin tabeletten (tilsammen ble det 25 mg levaxin og 10 mg liotyroning).... det gikk 30 minutter og nå sitter jeg med synsforstyrrelser og trykk hodepine igjen!
Jeg har veldig lyst å kutte ut dette å heller prøve noe nytt som for eksempel armour, for jeg blir jo bare dårligere av levaxin.
MEN, han sa at hadde han vært meg, ville han kutta ut medisinen i 1 mnd og prøvd homopatmedisin isteden 1 mnd for å se om det funka.
Da er mine 2 spørsmål
1. Hvilke bivirkninger kan jeg få som er værre en dem jeg har nå ved å kutte ut medisinen jeg går på nå?
2. Er det noen som har blitt frisk på homopatmedisin?
Blir veldig glad om noen kan gi meg noen inspill!!!
PS! Nå har jeg gått ned fra 95 kg til 75 kg.... begynner å bli redd...er veldig tynn nå

Svar med sitat
Bokmerker