Hello Friends

Ja, gjett om jeg kan huske dette med deg, Levaxin og smerter, Yvette. Og at andre har fortalt at de fikk smerter når de begynte på Levaxin. Jeg hadde jo smerter før den tid jeg, men jeg har jo bare blitt verre og verre for hvert år som går. Derfor håp om at de skal minske/forsvinne på Armour. Og Lie - jeg tror ikke jeg har fått mer verk pga Armour, tror det er pga været, men kan ikke si det 100%.

Hvorfor skal jeg øke Armour enda egentlig? Har jo bare holdt på i en måned - ca 14 dager på 30 milligram og ca 14 dager på 60 milligram. Pakningsvedlegget anbefaler gjerne en økning på 15 milligram hver 2. - 3. uke, så vidt jeg husker. Og jeg har også fått advarsler om å øke for fort. Og jeg har symptomer på sliten binyrebark, og de blir verre ved økning. Og har lest flere steder at man gjøre mer skade enn gagn hvis man ikke får binyrene til å holde følge. Tro meg, jeg er ingen tålmodig sjel. Men jeg prøver å vurdere all informasjonen jeg får og sammenholder dette med hvordan jeg mener å oppleve ting på kroppen. Og Lie, det du forteller, bekrefter jo bare at jeg gjør rett i gå forsiktig fram. Jeg vil gjerne øke fortere, noen av dere advarer meg, noen pusher litt på, og kroppen sier sitt. Jeg tror det går bra hvis jeg tar alt dette i betraktning ;)

Lie - kan godt være at SPROL er prolaktin, har ikke peiling jeg, og hva var nå prolaktin godt for igjen, har glemt det også jeg Stimulerer til melkeproduksjon...? Annet...?

n'Finn - jeg er enig i alt hva du skriver.

Lie - jeg har nesten ikke hatt mens det siste halve året, dvs veldig små blødninger. Og dette er jo med østrogenbehandling. Antistoffene har sikkert tatt knekken på eggestokkene nå... Tørre slimhinner? I skjeden? Har mye tørre slimhinner, f.eks. tørr i munnen og tørre øyne, men jeg tror ikke spesielt i skjeden. Men det er vel fordi jeg tar østrogenet da? Jeg har ikke lyst til å unnvære østrogenet når jeg er 43 år gammel og har hatt for lite - trolig hele mitt liv etter puberteten. Men jeg må se om det finnes noe "snillere" alternativ. Så Yvette, jeg må komme tilbake til deg ang det...

Yvette - du er jo ei feiende flott dame, men kan du ikke godta litt "alderstillegg"? ;)

Klem igjen til deg, Lie. Ja, også til dere andre

Dere er jammen meg noen kjekke folk å ha - i disse usikre tider...