Hei og takker for alle svar

Jeg får spørre legen om dette Jeg har for tiden veldig vondt i magen har hatt det i sikkert 3 uker men nå er det vondt i ryggen og det strømmer på en måte rar forklaring det begynte nederst så er det vondt øverst i ryggen :,( Jeg får ikke kommet til legen min her for hun er syk og om jeg har prøvd få time sier de kontakt Daglig Legevakt men jeg vet ikke hvor det er her jeg bor har søkt på internett men finner det ikke :,( Er jo ikke godt og gå som dette i lengden :,( Jeg tror det er Urinveisinfeksjon for det er som før men har ikke hatt så ont i ryggen :,(

Betyr det at jeg får for lav dose da jeg er plaget av dette ? Jeg føler jeg ikke kan snakke med legen om dette hun sier prøvene mine er bra og satt meg ned til 100 mg men da blei det værre så fikk jeg prøve 150 mg 3 ganger i uka og det hjelper de dager jeg tar det

Jeg håper da jeg blir helt frisk at jeg kan få stoffskifte i orden og kansje kan slippe medisin det hadde jo vært fint

Jeg spiser ofte og nok det går bedre og det er jo bra Så håper jeg det holder seg der da Trener også mindre ikke så hardt lenger selv om det er hardt og gi slipp klarer jeg

Klemz