Viser søkeresultater 1 til 10 av 26
Threaded View
-
18-06-07, 22:15 #9
Hej n`Finn
Opprinnelig skrevet av n`Finn

Den slags kramper, som du beskriver kan meget vel stamme fra kalium-mangel. Vi skal have over 3 gram kalium i døgnet for at fungere og for at hjertet/nerver/kredsløbet er tilstrækkelig understøttede. Alt elektrisk-impuls-befordring er pinedød afhængig af, at der ikke mangler kalium i kroppen.... bl.a. lægkramper er et skoleksempel (sædvanligvis) på kaliummangel.
Det med, at mælk er en god kilde til calcium er faktisk ikke korrekt. Den binding calcium befinder sig i, i mælken er altså slet ikke så nem for kroppen at udnytte som husrådene påstår. Jeg har overlevet en hel graviditet uden en eneste mælkedråbe og dette uden at jeg mistede tænder eller hår, og til med fødte et barn på 5 kg og 60 cm...
Det er yderligere en kendsgerning, at mælkekost - med nogen undtagelse af syrnede mælkeprodukter (men for guds skyld ikke homogeninserede!) - går ikke godt i spænd med stofskiftesygdomme.
Bl.a. kan mælkekost yderligere stimulere kroppens evt. autoimmune reaktioner, hvilket vil sige at f.eks. allergier, gigt m.fl. - kan blive meget værre af mælkeindtag. Har du nogensinde prøvet at leve "mælkefrit" i en periode?• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Armour Thyroid: Villedning av leger
Av Joni i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 92Siste melding: 03-08-15, 07:44 -
LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 06-07-07, 18:52 -
Hvor får vi Armour/natural thyroid fra?
Av Stina i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 22Siste melding: 31-05-07, 16:15 -
Armour Thyroid
Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 1Siste melding: 27-08-06, 23:17

Svar med sitat

Bokmerker