Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Bør jeg be om armour?
Threaded View
-
18-06-07, 20:37 #1
Bør jeg be om armour?
Så bærer det avgårde til fastlege denne uken igjen-bare for å få en ny sykemelding!!!???? NEi, nå er jeg lei,har gått sykemeldt siden feb-mars og nesten ingenting har skjedd-bare en ny sykemelding hver gang, men denne gangen skal jeg være bevæpna til ørene med krav :twisted: finner ikke meg i lengre at jeg ikke får noe hjelp.
Lurer på om jeg skal kreve Armour-har lest litt om dere medlemmers erfaring og jeg syntes det høres ut som det er verdt om prøve Armour.
Som tidligere fortalt her inne har jeg balansert opp og ned med Levaxinen og føler at jeg ikke får skikkelig virkning av den. Opplever at når jeg doserer dosen opp blir jeg bedre i noen dager, kanskje en liten uke for så å rase ned igjen med masse symptomer. Hvordan kan jeg overbevise legen min om at Armour bør prøves-noen gode ideer? er det skrevet noen gode artikler om denne medisinen som kan overtale legen min om at dette bør prøves?
Kommer ellers til å kreve at det taes nye stoffskifteprøver, der iblant T3 som jeg aldri har tatt prøve på.Kommer også til å forlange at fastlegen min tar kontakt med endoen og forlanger noen svar-er 5 uker siden jeg var hos han og har fremdeles ikke fått svar av han. Videre kommer jeg til å be om henvisning til nevrolog for å finne ut av skjelvingen som jeg sliter med. Denne dagen bør legen gjøre sine ting for jeg kommer ikke til å forlate legekontoret før det skjer

Svar med sitat
Bokmerker