Hesisann. da har jeg vært på utredning hos spesialist og på fredag er det treuker siden jeg var hos han og har ikke hørt noen fra han ennå så fastlegen min skal ringe til han for å høre hva som skjer.
Etter samtale med endoen ble vi enige om at jeg skulle forsette på Levaxin(sykehus vil jeg skal slutte) ,men at jeg skulle trappe ned fra 75 til 50 mikrogram. Skulle nok aldri ha gjort det for nå er jeg helt glømsken og trett igjen og føler meg ikke i slag i det hele tatt. Har snakket meg fastlege og nå har jeg økt opp til 62,5 mikrogram, men jeg føler ikke det hjelper. Men hvis jeg øker til 75 mikrogram igjen er jeg tilbake tilutgangspunktet og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.Trodde kanskje at jeg var litt hyper på 75 mikrogrram men nå vet jeg ikke det lengre.
Endoen spurte meg ut om forskjellige ting og var en meget imøtekommende lege , han sjekket håndflatene mine og spurte om jeg hadde brune flekker på kroppen osv. Han målte blodtrykket mitt x antall ganger både sittende og stående og etter endte målinger sa han bare ..hm" dette var pussig,dette må jeg notere. var bare så gla at han var så imøtekommende at jeg glemte helt å spørre hva han mente om blodtrykketsiden han kom med en slik uttalelse,men slik er det når vi er så takknemlige for å komme til leger som lytter og ser pasienten
Han tok en masse blodprøver som gikk på binyrene og diverse og disse har jeg ikke fått svar på. han sa når jeg gikk at han måtte få tenke på dette noen dager og så var besøket over. men føler at jeg er kommet til en lege som tar pasienten på alvor det er bra. Han uttalte også at når det gjaldt stoffskifte så var det viktig å se på mine symptomer og ikke bare blodverdiene -og det var noe nytt for meg fordi faslegen ser bare på verdiene - så en applaus for det utsagnet