Glemte forresten å si...

Fredag spiste jeg jo ost, og det visste jeg jo gikk galt - dobbeltkvise i nesegropa neste dag. Var litt motløs og nedfor, så jeg spiste likesågodt sjokolade på lørdag = dobbeltkvise på haka neste dag. Så ost spesielt, men også sjokolade er bare ikke forenelig med min fysiologi - eller hva søren det er. Nå må jeg lære...!!!

Så hørte jeg på Osen-banden på radio'en i dag: Det var bittelitt kalvemage i ost og sjokolade, så det var ikke bra for veggis'ene. Det er kanskje derfor kroppen slår krøll på seg? ;)

Men forrige helg fikk jeg jo i meg ganske mye karbohydrater. Jeg ble ikke dårlig av det. Tvert imot var jeg veldig pigg i noen timer på søndag, og det tror jeg faktisk skyldes at jeg satt nesten hele lørdagen på baken - fordi jeg da ikke var i form. Så hvile er fullstendig nødvendig for meg.

Helga før igjen var jeg på to familiebesøk, og der går det år i mellom gitt. Søndagen kunne jeg nesten ikke komme meg ut av senga. Jeg er bare så sikker på at jeg har ME, uten at det hjelper en dritt!

baremei - spiser ganske mye frukt, men det er jo jammen meg nærmest blitt fy-mat det også, selv om jeg vet at der er både vitaminer og antioksidanter i dette.

I forgårs bakte jeg rugbrød, og i dag laget jeg fiskegrateng. Så nå har jeg snudd litt på det. (Men det ble jo fy-mat i dag igjen da: poteter, gulrøtter og mel i sausen, selv om jeg ikke har spist poteter og gulrøtter på aldri den tid.) Det er deres skyld! ;) ;)