Hei alle sammen

Jeg heter Gunnar. Jeg er uføretrygdet "fram til jan 08". Har vært ute fra arbeidslivet siden des 99.
Det har vært tanker om stoffskiftesykdom fra legene sin side, siden 1991, men fikk først medisin for dette i 2005.
Sliter med alle de plagene som følger sykdomen, og er veldig glad for å finne et forum der det er likesinnede. Det er mye å lære fra andre. Som jeg har forstått så må vi som har stoffskifte problematikk ofte lære oss selv bedre å kjenne en resten av det oppegående menneske.

Det er mange endringer i kroppen som en skal forstå og godta. Jeg vet ikke hvor lang tid det skal til for å ærkjenne sine "svake sider..."
Det er i allefall innmari lett og glemme at en har denne sykdommen på de gode dagen...

Jipii i dag er jeg i form, da skal alt skje. Så kommer nedturen.

Jeg er innmari glad for de gode stundene, de tar jeg vare på. Da får jeg liksom vist verden at jeg kan fungere litt og gi mer av meg selv.

Jeg er nå 45 år og tankene om framtiden er skiftende. De gode stundene får jeg alle ideer om hva jeg skal gjøre eller hva som skal skje framover.
(noe blir ofte lagt på hylla)
Men....
Jeg forsøker også og klare å få gjort ting, selv om det går innmari seint i perioder. Det jeg klarer på gode dager bruker jeg tre...kanskje fem ganger så lang tid på som ellers.

Sånn er det bare

Jeg har også en del andre skavanker/lidelser, men det kan jeg komme tilbake til i en senere anledning, hvis det er aktuelt.

Ja det var litt om meg :P

Jeg gleder meg til og lese gjennom trådene på forumet, det er mye som jeg lurer på og noe jeg sikkert også kan hjelpe andre med.

Jeg går foresten på Levaxin og B12
B12 får jeg hver 3 uke