Ja, nora, kan godt være du har rett i det. Visst lite med meg som er typisk.

Når jeg fikk diagnosen fibromyalgi, hadde jeg så vidt nok punkter, så vidt jeg husker det. Senere på et behandlingssenter fikk jeg færre, så akkurat der og da "hadde jeg ikke" fibromyalgi. Da sa det at f. var en diagnose man gikk ut og inn av. Jeg har heller ikke vandrende smerter, evt diffuse smerter, som man ofte ser beskrevet ved f. Nei, det er de samme plassene det kommer og samme intensitet det øker med. Og de er bestemt spesifikke - i alle fall de fleste stedene.

Kom også over dette med aVWS såvidt i dag, og det kan jo også være at du har rett mht at det er dette jeg har hatt og ikke ITP. Men jeg har ikke krefter til å følge opp alt dette mulige. Kan ikke mer overlates til legene. Huff, blir så matt, enda mer enn før...

Men jeg har tenkt en del på om jeg kan lide av amalgamforgiftning, evt kavitasjon, og dette er jo forenelig med ME. For hvorfor har man fått ME? Det er det jo alltid en grunn til. Og jeg har jo alltid hatt så dårlig effekt av thyroxinet - tror det kan også være forenelig med amalgam-forgiftning.

Eller så er det noe av alt det du snakker om. Men jeg vet jo ikke hvordan i alle dager jeg skal klare å sette meg inn i dette, og enda verre: få legehjelp til det.

Hadde jeg bare hatt penger nok, så skulle jeg i alle fall fått amalgamet ut av kjeften + den betente rot-fylte tanna. For da kunne man jo se om det skyldes dette eller ikke. Ikke lett å skulle prøve/feile på alt mulig alternativt. Uff, nå gir jeg opp!

Neida, gjør ikke det ;) Blir bare litt "slapp". Nei, det neste må vel kanskje være Armour? Hvordan behandler de grisen der i Nederland - er det derfra vi norske vil få Armour'en på et evt registreringsfritak?