Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Bedre sent enn aldri
Threaded View
-
24-02-07, 17:15 #1
Bedre sent enn aldri
Hei alle sammen
Jeg har vært her inne i noen dager nå, derfor er det vel på tide å presentere seg.
Jeg begynte med tabletter for lavt stoffskifte våren 2004. Jeg trodde alle mine symptomer skulle forsvinne med den vesle vidundertabletten, men der tok jeg grundig feil gitt.
Jeg har behandlet denne diagnosen veldig "stemoderlig", men har nå kommet meg ned på jorda og forstått at jeg må lære meg mest mulig om denne sykdommen selv.
Da har jeg kommet på rett plass har jeg forstått. Jeg har sagt det tidligere, men en god ting kan ikke gjentas for ofte: det finnes enorm kunnskap hos brukerne av dette forumet.
Jeg er femti år gammel, og bor i Vestfold. Jeg er i overgangsalderen, og problemet da er at både leger og endoer ofte mener at overgangsalderen forårsaker problemer som kommer av stoffskiftet.
Jeg er arvelig belastet da min mor hadde høyt stoffskifte. Hun måtte drepe kjertelen med radioaktiv jod. Min datter måtte operere bort to biskjoldbruskkjertler før hun fylte tredve.
Jeg gleder meg til å følge med videre her inne, og håper etter hvert at jeg kan tilegne meg kunnskap og selv bidra med hjelp til de som kommer etter.
Ha en fin helg alle sammen!
Lignende tråder
-
Bedre form, men varierende på tsh...
Av gretal i forumet TSHSvar: 9Siste melding: 29-06-08, 15:30 -
Jeg går ned i vekt som aldri før!
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 17-05-08, 14:33 -
en bedre VG-artikkel (mozon)
Av nora i forumet Helbred og kostholdSvar: 0Siste melding: 20-03-07, 08:47 -
Bedre Helse
Av Marianne i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 2Siste melding: 19-09-06, 18:14 -
synes ikke jeg er bedre
Av villemo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 4Siste melding: 21-05-06, 20:28

Svar med sitat
Bokmerker