Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Threaded View
-
26-01-07, 12:04 #1
Blir ikke bedre etter operasjon...
Hei
Jeg har nett opp snakket med spesialisten jeg har, han som skal operere meg, og en annen spesialist som og er kirurg, men som har tatt ultralyd på meg.
Den ene er litt forsiktige i sine uttalelsen og sier at jeg ikke blir frisk av min Psyke "depresjon symptomer" dette må jeg jobbe med selv og uten om struma problematikken, for knute struma med komplett normale verdier skal ikke medføre labil psyke. Og den andre sier at vel det er ikke sikkert at det hjelper med operasjon, enten de tar vekk hele kjertelen eller bare halve, de er ikke sikkre enda.
Så da forstår jeg det slik at selv om en har mange av syptomene på depresjon, så er ikke det synomnymt med struma, blir helt forvirra her.. jeg håper bare at jeg kan "snap out of it SOOOON"
Lignende tråder
-
Bedre føre var enn etter snar?
Av Anisa i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 9Siste melding: 24-06-10, 19:03 -
trening etter operasjon?
Av DALIA i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 29-04-08, 20:20 -
Blir lydømfintligheten bedre?
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 7Siste melding: 19-08-07, 18:57 -
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16 -
Hvor raskt blir man bedre hvis Liothyroninen hjelper?
Av Dolphin i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 12Siste melding: 04-01-07, 13:23

Svar med sitat
Bokmerker