Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: sykemelding....?
Threaded View
-
05-09-06, 17:31 #11
Balder er privat, så du trenger ingen henvisning dit nei! =)
Ellers må jeg bare på utpust få sagt at det er noe skikkelig drit med alle disse reglene.. (selvom regler skaper orden i samfunnet).
Jeg har jo vært student mens jeg har fått lavt stoffskifte, og sitter med en hel del studielån og karakterer som ikke er rettferdig ovenfor meg selv, ettersom jeg under denne stormen har slitt veldig med konsentrasjon/motivasjon..
Fant ut jeg kunne sende inn dokumentasjon på at jeg var blitt syk under studiene, så kunne deler av lånet mitt bli omgjort til stipend! Men etter å ha blitt glad for dette fant jeg ut at dette ikke gjaldt dem som fikk kroniske sykdommer..
Beklager avsporingen, men det hører med til historien at jeg nå har valgt å ta en pause fra studiene frem til jeg er såpass bra at jeg kan yte mitt aller beste, og at jeg i mellomtiden skal jobbe.. ettersom jobbsøking tar tid, har jeg nå ingen inntekt og må bo hjemme.. hos en familie som jeg egentlig ikke har så lyst til at skal være så stor del av mitt liv. Det er nederlag å flytte hjem, det er nederlag å møte null forståelse for at man har tull med stoffskiftet sitt, og det er nedverdigende å være øk.avhengig av en mor som helst vil ha deg ut.. Håpet nå er at jeg snart får en jobb, og kan få inntekt til å bo for meg selv igjen. Under studiene var jo ikke dette noe problem, ettersom husleie dekkes av lånekassen. men det er jo penger som en dag skal tilbake, så jeg vil vente med å ta opp mere lån til jeg er i stand til å studere på skikkelig vis! Jeg bekymrer meg mye for tiden, og synes hele situasjonen er trist.
Lignende tråder
-
Sjefen, oppfølgingssamtale og sykemelding
Av Vimseliten i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 20-06-08, 15:23 -
sykemelding fra deltidsjobb - men ikke studier?
Av isa1 i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-08-07, 20:38 -
Sykemelding hva heter det når trygdekontoret betaler mer
Av cathrin i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 7Siste melding: 25-09-06, 23:01

Svar med sitat
Bokmerker