Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
04-09-06, 16:42 #11
det skjønte jeg etter jeg hadde svart..he he.litt for sent.at det gjaldt medisiner mener jeg.
nå,etter jeg fikk invilget mu,har det vært omorganisering i kommunesystemet,slik at a-etat,sos konr og trygdekontor en samlet i ett organ.om noen uker nå må jeg tilbake til møte i dette organet,og forsvare meg på en måte.må redgjøre for alt igjen.jeg gruer meg,for å ha 3 slike organer på mes samtidig er for massivt for meg tror jeg.Jeg føler at jeg må følge nøye med på ting og tang selv, legen gjør lite uten at jeg pusher på han. Jeg må liksom SELV fortelle hva jeg vil han skal gjøre...
Jeg må selv påpeke avvikene osv, dette gjør det litt vansklig å stole på legen, for JEG går jo til HAN for å bli trygget på sykdommen.
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte eller ikke?
Av Hella i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 19-04-11, 10:04 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
høyt eller lavt stoffskifte dere som har peilin på dette
Av lene84 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 05-05-07, 08:56 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker