Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: sykemelding....?
Threaded View
-
04-09-06, 15:45 #1
sykemelding....?
Jeg skriver ikke dette for å syte og klage, selv om det kan virke slik, men jeg trenger gode råd.
Jeg har nettopp begynt å jobbe i en 100 prosent stilling, og jeg tror ikke jeg kommer til å takle det. Lurer litt på å spørre arbeidesgiver om å få trappe ned, få en lavere prosent. Men vet også at de har veldig vanskelig for å få tak i folk.....
Men jeg er så sliten. Mest psykisk. Jeg gruer meg til hver dag, og gråter meg stort sett igjennom kveldene. Har begynt å gå til psykolog, men har ikke fått noe svar fra legen ennå, og har altså ingen diagnose. Dermed er det jo vanskelig å sykmelde seg. Men jeg ikke lyst å sykmelde meg heller. Jeg vet at jeg kunne taklet andre jobber med mindre press, bare ikke denne.
Sorry. Er ikke meininga å klage så mye, men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Går det an å bare gå ned i stillings prosent fordi man har lyst til det?
Lignende tråder
-
Sjefen, oppfølgingssamtale og sykemelding
Av Vimseliten i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 12Siste melding: 20-06-08, 15:23 -
sykemelding fra deltidsjobb - men ikke studier?
Av isa1 i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 27-08-07, 20:38 -
Sykemelding hva heter det når trygdekontoret betaler mer
Av cathrin i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 7Siste melding: 25-09-06, 23:01

Svar med sitat
Bokmerker