Viser søkeresultater 1 til 10 av 29
Tråd: Merkelige sammenhenger?
Threaded View
-
10-08-06, 23:55 #1
Merkelige sammenhenger?
Kan dere bidra med noe her?
Vet om ei med høyt stoffskifte. Hun har også fått diagnosen manisk-depressiv og tar litium for dette. Hun har høyt stoffskifte i mange år - vet ikke hvilken "type".
Nå får hun ikke medisiner for høyt stoffskifte. Hun har tatt Neo-Mecazole i mange år og har fått vite at hun ikke tåler å få mer. Nå skal det hele avventes litt.
Imens er hun veldig, veldig hyper. Hun føler selv at det er stoffskiftet fordi hun har følt det slik før - før medisinering. Det er virkelig ille visstnok.
Hvis hun skal medisineres igjen så blir det med radioaktivt jod.
Hun har begynt å få "menstruasjon" flere ganger om måneden. Tidligere (kanskje også nå) - har hun fått veldig lett blåmerker.
Jeg har lavt stoffskifte. Så har jeg en sykdom som gir meg uregelmessig og lite menstruasjonsblødninger. Så har jeg hatt en bløderlignende sykdom som bl.a. ga seg utslag i mange blåmerker. Uka før mens føler jeg meg "hyper", "manisk"... Hun er verst før blødningsperiodene.
Andre enn jeg som ser store sammenhenger her?
Noen som har noen tips til min bekjent?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Haha, endelig en forklaring på merkelige symptomer!
Av Lilje i forumet Lavt stoffskifteSvar: 135Siste melding: 18-11-08, 11:03 -
Merkelige lyder fra halsen
Av Gitte i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 2Siste melding: 21-08-07, 20:50 -
ENDOKRINILOGER MERKELIGE DYR
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 02-10-06, 22:36

Svar med sitat
Bokmerker