Forbausende for mange mennesker det er inne på forumet klokken 03.21 om natta *le litt* Godt å se det er flere med forstyrret døgnrytme.

..Da slipper jeg ha så dårlig samvittighet når jeg våkner langt ut på formiddagen i morra :o