Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: usikker......
Threaded View
-
18-07-06, 22:51 #1
usikker......
Hei, har lest igjennom endel av innleggene på forumet her og synes det er en informativ og flott side. Lurte på om noen av dere kan hjelpe meg, jeg har tatt noen stoffskifteprøver som ikke er helt bra. TSH var lav (0,02) men T4 var på 10. Legen min sendte meg til MR av hypofysen, men fant ikke noe galt. Hun mente også at det ikke er noen grunn til bekymring så lenge T4 er normal.
Men jeg føler meg aldri bra lengre, føler meg litt tappet og lei. Fått lykkepiller som jeg skal prøve nå. Jeg kan våkne om morgen fullstendig uthvilt og sette igang med dagen, så brått føles det som om lyset blir slått av og jeg blir kjempetrett. Slik varierer det igjennom dagen, er også endel svimmel.
Har det siste året i tillegg utviklet psoriasis, sprøe negler, har b12 anemi, brystene mine vokser (jeg er 36år), spiser lite men er overvektig, allergier blitt verre, stivner fort i leddene. Blir fortvilet da jeg er vant til å være tilnærmet hyper og full av energi, tidligere hatt godt humør. Nå føler jeg meg ofte bare "lat". Blir skremt av tanken på at jeg skal ha det slik resten av livet.....
Noen som har noen gode råd???For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Ny her og usikker
Av jone i forumet PresentasjonerSvar: 5Siste melding: 15-03-08, 11:47 -
Ny her og litt usikker
Av Majsa i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 14-03-08, 14:00 -
Usikker på opptrapping av Armour!
Av mona i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 5Siste melding: 13-02-07, 16:27 -
usikker...stoffsikteproblemer?
Av ulva i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 29-10-06, 01:19

Svar med sitat
Bokmerker