Viser søkeresultater 1 til 10 av 41
Threaded View
-
20-06-06, 22:22 #1
Hvorfor får vi ødemer og hva kan gjøres?
Heisann
Ser at noen har skrevet en del om ødemer, f.eks. hevelser i ansiktet og merker etter sokker.
Jeg har aldri visst sikkert noe om dette. Merker etter sokker, f.eks. har jeg regnet med at ble så ille fordi jeg var så tykk. Jeg har altså ikke vært klar over forskjell på ødemer og flesk.
Men i ansiktet har jeg i mange år ment at jeg har hatt "hevelser". Legen burde jo ha bemerket slike ting. Selv har jeg ikke orket å bringe slikt på bane, for dette regner jeg som en liten ting i forhold til mange alvorlige aspekter.
Jeg lurer da på hvorfor vi får disse ødemene, og kan vi gjøre noe for å redusere dem? (Kan vel ikke anbefale alkohol til "dehydrering" (husker ikke rette ord nå), og kaffe tåler jeg ikke, gir meg den store skjelven og mye ubehag.) ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Hvorfor
Av passat90 i forumet BlodprøverSvar: 6Siste melding: 24-03-08, 23:23 -
Hvorfor er fritt T4 høy?
Av Mari82 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 11-01-08, 13:34 -
Lav TSH, hvorfor det?
Av Snusmumrik i forumet TSHSvar: 7Siste melding: 17-11-07, 18:51 -
Hvorfor tar du Armour?
Av Unn i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 39Siste melding: 11-10-07, 19:23 -
Legebesøk, kortisol, ødemer, sprengte blodkar m.m.
Av Stina i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 18-01-07, 17:15

Svar med sitat
Bokmerker