Hei!
Var til kontroll hos indremedisiner i dag og fikk res. på blodprøver som viser

T3 3.6
TSH 1.96
og så var det fritt ett eller annet 11

Føler meg mildt sagt elendig, men det virket ikke som hun la noe vekt på det - bare at jeg ikke hatt blitt bedre med tillegg av liotyronin - og at jeg nå skal kutte ut den og gå tilbake til bare Levaxin. Hun ville ha en kontroll til før jeg skulle "tilbake" til fastlegen.

Ba om å bli utredet for ME og hadde med meg en legepakke jeg har fått/kjøpt fra ME foreningen. (Fastlegen min sa at jeg skulle ta det opp med indremedisineren) Den ville hun ikke ha, leste bare litt i en brosjyrefolder og sa at ME foreningen kunne hjelpe meg mer enn det hun som lege kunne. B12 injeksjoner (som er anbefalt av ME foreningen - selv med normale verdier) var hun helt imot. Hun har muligens rett i alt, men jeg følte meg som en sytete kjerring og at det at jeg har jeg følt meg dødssyk et par ganger siste måneden, ikke var noe å bry seg med.
Nå er håpet mitt at ved å gå tilbake til bare Levaxin kan hjelpe litt - for å prøve armour var det ikke "klima" til å nevne hos legen i dag. Har heller ikke krefter til å mase..
Og så tar jeg en papayakur som jeg håper vil hjelpe...

Ingen skal få ta fra meg håpet i alle fall!! :x

Beklager bitterheta i dag, men den måtte bare ut.....

Kira