Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
07-09-18, 15:20 #5
Sv: Eftersyn af tilbud til (danske) patienter med lavt stofskifte - September 2018
Problemet er opstået først EFTER at blodanalyse-metoder blev opfundet. Før doserede man lægemidlerne op indtil symptomerne var mildnet eller væk - i dag (fremgår det af 'eftersynets' rapport) - skal disse patienter, der trods (blodprøve-styret behandling) ikke kan gevinde trivsel - ja, dem har endokrinologer i sinde at anbringe under dr. Finks store vinger på en af Århus-hypokonder-klinikkens mange aflæggere over hele landet.
Næsten alle bliver glade - dr. Fink og hans landsomspændende 'psykiatri-mod-hypokondere-jægerkorps' sikres fortsatte bevillinger;
læger og endokrinologer slipper for, omsider at skulle lære medicin, og patienterne ? De må finde sig i hvad som helst og det må politikerne også. De sidder jo på pengekassen, endokrinologer og hypokonderjægere ustandseligt stikker snablerne i, når de sociale omkostninger i kølvandet på behandlinger-fra-helvedet skal betales af samfundskassen.
Hvor lidt, om noget, videnskab overhovedet har at gøre med rapportens ordflom, kan man læse i afskriftet af Midgley's foredrag afholdt i 2014 på en konference hos Thyroid UK. Mr. Midgley er ikke en herre-hvem-som-helst. Foruden en hele masse andet medicinsk og medicinsk biokemisk, er han også opfinderen af laboratorie-metode til måling af frie thyreoideahormoner, en af de få, der fortsat i dag fungerer upåklageligt - så hvis nogen - med gode ret - gerne må kloge sig på emnet, er det mr. Midgley.
Jeg er sikker på, at alle brikker falder på plads, og I virkelig forstår baggrunden for det, der foregår i dag - når I læser afskriften af Midgley's foredrag, efter bedste evne oversat af mig til dansk.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Danske Bitten død af lavt stofskifte d. 28. december 2011
Av Admin i forumet Lavt stoffskifte og dødelighetSvar: 1Siste melding: 14-01-12, 02:38 -
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Av Cirkeline i forumet Lavt stoffskifteSvar: 178Siste melding: 20-12-11, 07:26 -
Et lille håb for danske stofskifte-patienter?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 21-01-10, 10:16 -
Danske patienter er passive
Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 0Siste melding: 29-01-09, 16:11

Svar med sitat

Bokmerker