Sitat Opprinnelig skrevet av smgj Vis post

Nei, det kan godt hende at det er skivebom. I så fall vil du ha fått vite hva det ikke er.

Men med såpass mange sammenfallende symptomer for diabetes/blodsukkerforstyrrelse generelt:
- hyppig vannlating
- hunger
- irriterte øyne
- søvnproblemer
- uforklarlig vekttap
- smerter i føtter (?)

- hurtig puls (diabetestendens + medisininteraksjon = hypoglycemia)
- svetting (diabetestendens + medisininteraksjon = hypoglycemia)
- forvirring

- underlivsproblemer er ikke ukjent ved ubehandlet diabetes/blodsukkerforstyrrelse hos kvinner.
(PCOS, urinveisinfeksjoner, soppinfeksjoner, økt/unormal utflod, manglende seksuell interesse og neuropati i området)

Og med risikofaktorene
- abilify
- lithium
- quetiapine

i historikken (disse er alle forbundet med høyere diabetesrisiko og/eller å være problematiske i personer med tendenser til ustabil blodsukkerhåndtering generelt -> hyopglycemia) så ville iallfall jeg bedt om å få det vurdert/sjekket ut.
(Ja, mange symptomer er også overlappende med andre sykdomstilstander - og det er heller ikke sikkert at man er "velsignet" med kun én tilstand, men ett sted må man begynne.)

(Om du absolutt ikke vil gå til legen igjen så kan du starte med en blodsukkermåler og se om du kan avkrefte dette problemet selv? )

Lykke til!

Ja det lyder da bestemt som noget jeg skal have tjekket

Jeg kender ingen med en måler, men kan måske købe en, kan se de fåes billigt, men er det stadig sikre resultater så, ved du det?