Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
25-07-13, 13:51 #22
Sv: Når skal man være fornøyd? I-D-M's vei mot toppen
Takk for tips knokkel. Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Nå er det ting som muligens kan tyde på at min fysiske kapasitet har økt. Var ute og trente for en del dager siden. Klarte meg bra og for første gang på veldig lenge greide jeg å avslutte med en sprint. Også virker jeg kanskje litt mindre forstoppet. Der slutter vel det positive. Det aller meste annet er dårligere. Mye varm og svett. Konsentrasjonen virker dårligere. Jeg sliter med lys og bruker solbriller hele tiden omtrent. Bare det er antydning til litt lyse skyer. Søvnen er mer komalignende, men jeg sliter ikke med å sovne slik jeg gjorde en liten periode. Humøret har vært dårlig i hele sommer, men nå føler jeg bare mengder med press. På toppen av det datt alt av følelser i dass. Kjenner ingenting for hun jeg har vært sammen med. Selvfølgelig skjer det med vanlige folk også, men hun har ikke gjort noe galt og jeg har ikke funnet noen andre.
Ikke formelt slått opp ennå, men det er ingen vei utenom nå. Gårsdagen var et mareritt. Sa kanskje 10 ganger at det er sykdommen og doseøkning som har tatt knekken på følelsene mine. Jeg blir ikke trodd. Sendte også en link her til om en annen som slet med det samme. Jeg er kanskje en ufølsom drittsekk da? En liten del av meg vil fortsette med henne, men det går jo ikke. Får ikke lov til å bli med henne, får ikke lov til å gå. Da tar jeg den enkleste veien ut visstnok. Skal jeg bli må jeg hoste opp at jeg er glad i henne x antall ganger og mene det. Er oppe i slike situasjoner jeg som yngre ikke trodde det var mulig å komme opp i.
Når det gjelder medisin da? Jeg har nå økt (?) Til 30 mg armour, 50 ug levaxin og 30 mg armour på kvelden i 3 dager. 4 dager det samme uten kveldsdosen. Ser knokkel her har rådet å droppe levaxinen, men det er jo legen som mener den skal være med. Kanskje fordi FT3 er bra hos meg og FT4 litt utenfor normalen. D vit tar jeg. 3 stk med 20 ug. Kommer ikke opp noe særlig i verdi der. Sink tar jeg. Tok noe kalt 5 HTP. De har jeg droppet da de ikke gjorde noe. Så har jeg gått 9 dager uten melk. Ingen klare tegn på at det gjør noen forskjell. I august skal jeg prøve uten gluten også. Et lite problem er at suget etter fet mat har gått opp siden jeg gikk på 75 mcg levaxin. Det gjør det vanskeligere å spise såpass sunt som vi skal. Et eksempel fra i går var at jeg spiste baconsurret kylling fremfor kylling med masse grønnsaker. Litt grønnsaker får jeg i meg, men altfor lite. Det var mye bedre før. Da hadde jeg lyst til å lage sunn mat med masse grønnsaker, fisk og sunne ingredienser. B12 er visst nede i 300, men nå har jeg tatt 5 injeksjoner og ikke merket noen forskjell selv om jeg har hatt fine verdier der etter injeksjon.
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker