Jeg tror du er en av dem som har lite effekt av levaxin, skal jeg være helt ærlig - uansett om blodet ditt sier at du har finfine mengder hormoner der, så virker det ikke som de fungerer tilfredsstillende der de skal brukes. Det livet du beskriver høres for meg ut som en suppe med hypo-symptomer. Inkludert flatt følelsesliv, vannsamling og hælsmerter. Jeg vil be deg gå til legen din og KREVE å få prøve thyroid. Blir du ikke bedre eller dårligere så kan du alltids gå tilbake til levaxin, men det er mange her som opplever livet som lysere, hjernen som klarere og koppen som friskere på thyroid.

Jeg tror også at om du får den positive virkningen av thyroid som mange av oss her har (selv om det også kan være kronglete på veien underveis) så vil mye av det du sliter med mentalt faktisk bare forsvinne og bli "ikke-problemer". Jeg hadde mest psykiske symptomer da jeg fikk min diagnose, og det holdt på å kjøre ekteskapet i grøfta. Selvfølgelig har det ikke bare vært valentinesdager siden heller, men det er mye lettere å holde sammen når man krangler sjeldnere og faktisk ser de positive sidene både ved den andre og ved livet. Jeg ble ikke så "flat" som du beskriver men vinglet mellom "flat, sint og fortvilet"... altså ingen god partner heller. (PS - jeg hadde et formidabelt vannslipp da jeg startet med thyroid. Det gikk nesten 1kg i uka over lengre tid... (Jeg startet også med glutenfritt kosthold like etter - noe som for meg fjernet de tette mellomørekanalene og de hyppige bihulebetennelsene jeg har hatt i ca 18 år....)