Sitat Opprinnelig skrevet av I-D-M Vis post
Takk for tips om innkjøp av vitaminer. Nå i disse dager med nrk-lisens, veiavgift og dyre kvartalsavgifter så gjelder det virkelig å få ned prisen på ting.

Jeg har ikke så mye tid nå. Og jeg har kanskje ikke lest posten din grundig nok. Hang meg opp i det med slag til hodet. Jeg har i hvert fall hatt en hjernerystelse. Og flere kanskje ikke fullt så kraftige slag mot hodet. Er det så farlig da? Det er da ganske vanlig? Om Hertoghe sier det så. Han er jo litt av en guru på feltet.

Legen fra Balder ringte meg opp og hun vil øke levaxindoser til 4 ganger 100 og 3 ganger 75. Eller kanskje man skal bytte ganger med dager. Hun sa det er ikke noe vits i at jeg skal gå rundt her og føle det ikke er noen mening med noe. Den lave testosteronen var som før ok når den ble kombinert opp mot SHBG. Det ga et fritt testosteron-tall på ca. 6. Jeg greier ikke å slå meg til ro med det selv om jeg ser at fritt testosteron er normalt. Ellers lurte hun på å sykemelde meg så jeg får gjort det jeg skal med tanke på å kjøpe inn medisiner og ta dem. Det sitter ganske langt inne å sykemelde meg, men kanskje burde jeg latt henne gjøre det.?
Der ser du - du har fått deg noen smeller i hodet ! Selvfølgelig har de fleste barn det, og heldigvis får det ingen konsekvenser for de fleste. Men det er ille for de som kanskje får senvirkninger, f.eks. i form av hypofysesvikt. (Nå tenker jeg med gru på de smellene mine to eldste poder hadde da de var små - og håper de unngår mine problemer!).

Søk på nicknavnet Thierry (tidligere kalte han seg noe annet) og les tråden "Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden mars 2010 og blitt bedre". Der forteller han om Hertoghes syn på slag mot hodet. Jeg syns det er interessant å lese om dette, og det kan kanskje forklare en del av problemene for oss som ikke har noen autoimmun betennelse i kjertelen. Men vi har jo de samme symptomene og er like syke - dessverre . Det er bare så mye vanskeligere å få diagnosen når man ikke har disse antistoffene å vise til . Ja, ja - ikke noe å gjøre med det, ting er som de er!

Bra at du får øke dosen - det var vel på tide! Du vil ikke prøve å gå over til tyroid, da? Jeg ble ihvertfall ikke det grann bedre på Levaxin (+ lio), så den bedringen jeg har fått er kommet etter dette siste året på tyroid. Ta gjerne imot en sykmeldingsperiode! Kanskje du vil ha godt av å roe ned en periode og lade noen batterier! Skiføre nå, kanskje, og anledning til å få trimmet i frisk luft? Det har det ihvertfall blitt her de siste to dagene - alt for mye av det hvite!