Viser søkeresultater 1 til 10 av 95
Threaded View
-
01-02-13, 22:05 #11
Sv: Når skal man være fornøyd? I-D-M's vei mot toppen
Der ser du - du har fått deg noen smeller i hodet
! Selvfølgelig har de fleste barn det, og heldigvis får det ingen konsekvenser for de fleste. Men det er ille for de som kanskje får senvirkninger, f.eks. i form av hypofysesvikt. (Nå tenker jeg med gru på de smellene mine to eldste poder hadde da de var små
- og håper de unngår mine problemer!).
Søk på nicknavnet Thierry (tidligere kalte han seg noe annet) og les tråden "Jeg har nå gått hos Dr. Hertoghe siden mars 2010 og blitt bedre". Der forteller han om Hertoghes syn på slag mot hodet. Jeg syns det er interessant å lese om dette, og det kan kanskje forklare en del av problemene for oss som ikke har noen autoimmun betennelse i kjertelen. Men vi har jo de samme symptomene og er like syke - dessverre
. Det er bare så mye vanskeligere å få diagnosen når man ikke har disse antistoffene å vise til
. Ja, ja - ikke noe å gjøre med det, ting er som de er!
Bra at du får øke dosen - det var vel på tide! Du vil ikke prøve å gå over til tyroid, da? Jeg ble ihvertfall ikke det grann bedre på Levaxin (+ lio), så den bedringen jeg har fått er kommet etter dette siste året på tyroid. Ta gjerne imot en sykmeldingsperiode! Kanskje du vil ha godt av å roe ned en periode og lade noen batterier! Skiføre nå, kanskje, og anledning til å få trimmet i frisk luft? Det har det ihvertfall blitt her de siste to dagene - alt for mye av det hvite!
Lignende tråder
-
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 4 år
Av Caramella i forumet Lavt stoffskifteSvar: 20Siste melding: 23-03-08, 22:24 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Jeg har hatt lavt stoffskifte (Hypothyreose) siden tidlig på 90-tallet
Av Thomasine i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 13-01-08, 19:12 -
Har sikkert hatt lavt stoffskifte siden fødselen
Av Alani i forumet Lavt stoffskifteSvar: 51Siste melding: 18-05-05, 19:30

Svar med sitat

Bokmerker